شرح وظایف مسئول خدمات:

حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله.

نظارت کامل بر نظافت روزانه ساختمانهای اداری، نمازخانه، درب و پنجره، کف اتاقها و سالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه.

آشنائی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار.

آشنائی کامل با نحوه پذیرائی و تشریفات مهمانداری.

توانائی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها.

آشنائی کامل با دستگاههای نظافتی و توانائی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها.

آشنائی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها.

نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده.

پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی.

دقت ومراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار.

اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش  به مافوق.

رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.

سرپرست خدمات عمومی جهت انجام کلیه امور تنظیفاتی

هماهنگی پرسنل خدمات جهت برگزاری مراسم و جلسات

تنظیم و تکمیل چک لیست خدماتی تنظیفات

دریافت فاکتور و درخواست خرید از کارپرداز و تنظیم اسناد مربوطه

تحويل دستگاهها و وسايل تعميري و ارسال آن به شركت ها جهت تعمير

انجام  سایر وظایف محوله با نظر مافوق.