.
شرح وظایف
1- انجام خدمات دفتری حوزه ریاست
2- تنظیم برنامه ها و ملاقات و جلسات ریاست و انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات و گروه ها
3- آماده کردن سوابق ،مدارک و مکاتبات مرتبط با جلسات حوزه ریاست دانشکده
4- پاسخگویی و راهنمایی مراجعین و ارباب رجوع
5- دریافت مکتوبات ،اسناد،مدارک ،مراسلات ،پرونده ها و مستندات ارسالی از سوی سایر واحد ها
6- تهیه پیش نویس برخی از نامه ها بر حسب ضرورت
7- آگاهی و رعایت کامل بخشنامه ها و دستورالعمل ها
8- ارائه گزارش از امور در حال انجام جهت ریاست
9- نظارت دقیق بر جابجایی ،تعویض،و تعمیر وسایل ،امکانات و تجهیزات حوزه ریاست
10- پیگیری امور ارجاعی از سوی ریاست و ارائه گزارشات لازم حفظ اسناد و مکاتبات و مدارک حوزه ریاست
.
|