دوشنبه ٠٥ آذر ١٤٠٣
اخبار > اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال اول 1401


 چاپ    ارسال به دوست

 

 

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام نمود

اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال اول 1401

دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1401 می بایست درخواست های خود را از بیست و یکم فروردین تا پایان اردیبهشت در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.

 

دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال اول 1401 می بایست درخواست های خود را از تاریخ 21/01/1401 لغایت 31/02/1401 در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های اعلام شده به ثبت رسانند.

دانشجویان گرامی حتماً به نکات ذیل توجه فرمایید:

1-      درخواست های خارج از سامانه و خارج از بازه زمانی اعلام شده به هیچ عنوان قابلیت بررسی نداشته و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2-      دانشجویان قادر به ثبت هر دو درخواست مهمان و انتقال به صورت همزمان می باشند. لذا دانشجویانی که به هر علتی احتمال می رود با درخواست انتقالی آن ها مخالفت گردد در همین مرحله جهت ثبت درخواست مهمانی نیز اقدام نمایند، زیرا پس از اتمام بازه ثبت نام و اعلام نظر شورای نقل وانتقالات، به علت بسته شدن سامانه قادر به تغییر نوع درخواست خود نمی باشند.(لازم به ذکر است طبق آیین نامه های آموزشی دانشجویان جهت ثبت درخواستهای مهمانی حتماً باید یک نیمسال را در دانشگاه مبدأ  گذرانده و  سپس جهت نیمسال بعدی مجاز به ثبت درخواست مهمانی می گردند. همچنین متقاضیان انتقالی حتماً باید یک نیمسال مهمان را در دانشگاه مقصد گذرانده و نمرات مهمانی ایشان در کارنامه کل مبدأ ثبت گردیده باشد. )

3-      دانشجویان قادر به ثبت همزمان درخواست های خود برای دو دانشگاه می باشند؛ تا در صورت عدم موافقت با درخواست در یک دانشگاه فرصت بررسی درخواست آن ها در دانشگاه دوم وجود داشته باشد.

4-      دقت فرمایید گاهاً مشاهده شده دانشجو درخواست مهمان را در سامانه انتقال و یا درخواست انتقال خود را اشتباهاً در سامانه مهمان ثبت می نمایند. اینگونه درخواست ها قابلیت بررسی نخواهند داشت. به لینک آدرس درخواست ها دقت نمایید.

5-      دانشجویان متقاضی دانشگاههایی که در سال فقط یک بار برای هر دو نیمسال آتی شورا برگزار می نمایند توجه نمایند که درخواست مهمان و انتقال خود جهت نیمسال اول 1401 را در سامانه وزارت ثبت و درخواست مهمان یا انتقال خود جهت نیمسال دوم 1401 را در همین بازه زمانی با کارشناسان دانشکده ها مطرح و پیگیری نمایید.

6-      بر اساس دستور العمل وزارت نقل وانتقال دانشجویان در هر دو حالت مهمان و انتقال در دانشگاه مقصد شامل پرداخت شهریه می گردد.

7-      دانشجویان پس از ثبت درخواست خود در سامانه های ذیل ملزم به پیگیری و چک کردن درخواست خود تا پایان فرآیند نقل وانتقالات و  رفع نواقص احتمالی عنوان شده توسط کارشناسان دانشکده ها می باشند و در صورت اعلام نقص در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک در سامانه اقدام گردد. درخواست های دارای نقص جهت بررسی و طرح در شورای نقل و انتقالات ارجاع نخواهند گردید.

8-      نتایج شورای نقل و انتقالات دانشکده و سپس نتایج شورای نقل و انتقالات دانشگاه در سامانه ثبت گردیده و توسط دانشجو قابل رؤیت می باشد لذا جهت اطلاع از نتیجه شورای نقل و انتقالات، از تماس با کارشناسان خودداری و به سامانه خود مراجعه نمایید.

9-      لازم به توضیح است لازم است کلیه متقاضیان در مرحله اولیه ثبت نام در قسمت فرم درخواست مهمان و یا انتقال یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و در مرحله بعد صرفاً دانشجویانی که با درخواست مهمانی و یا انتقال آنان در جلسه شورای دانشکده موافقت می گردد موظفند پس از اعلام نتایج اولیه برای دریافت فرم فیزیکی درخواست خود جهت بارگذاری بر روی سامانه نقل و انتقال به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و فرم را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

10-  منظور از عبارت" اسکن مدارک واجد شرایط بودن" در مرحله بارگذاری مدارک فرآیند انتقالی؛ هرگونه مدرکی است که محرزکننده شرایط دانشجو برای شورای نقل و انتقالات جهت موافقت با درخواست مهمان یا انتقال باشد از جمله: اسکن کارنامه سبز، اسکن مدارک بیماری دانشجو یا پدر و مادر، گوای کفالت دانشجو، مدارک محل کار همسر و .....

11-  دانشجویان شاهد و ایثارگر سهمیه5%  علاوه بر لینکهای اعلام شده دارای لینک مجزایی برای ثبت درخواست انتقال خود نیز می باشند که آدرس آن در زیر ذکر شده است.

 

آدرس سامانه ها جهت ثبت درخواست:

 

                          سامانه ثبت درخواست ميهماني دانشجويان                                                         http://guest.behdasht.gov.ir

سامانه ثبت  درخواست انتقالي دانشجويان                                                         http://transmission.behdasht.gov.ir

                          سامانه ثبت درخواست های دانشجویان شاهد و ایثارگر                     http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir

 

 

 

جدول زماني فرآيند ميهماني و انتقال مقاطع كارداني تا دكتري عمومي نيمسال اول 1401

رديف

موضوع

تاريخ شروع

تاريخ پايان

1

ثبت نام دانشجويان متقاضي در دانشگاه مبداء و بارگذاري مدارك لازم

20/01/1401

31/02/1401

2

بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ويرايش توسط دانشجو

01/03/1401

12/03/1401

3

اتمام فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه مبداء

16/03/1401

16/04/1401

4

بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ويرايش توسط دانشجو 

18/01/1401

03/04/1401

5

اتمام فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه مقصد

01/05/1401

31/05/1401

 

در صورت لزوم  با کارشناسان دانشکده ها در تماس باشید.

دانشکده پرستاری و مامایی

44018330

دانشکده پزشکی

44018334

دانشکده پیراپزشکی

44018329

دانشکده بهداشت

44018352

دانشکده پرستاری جوین

45223810-45223806

 

اداره پذیرش و ثبت نام

 

تاریخ درج خبر: دوشنبه ٢٢ فروردين ١٤٠١    / شماره خبر:  ١٤٤١٨  / تعداد بازدید:  5917

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





منو اصلی
دسترسی سریع

   
   
   
  سبزوار،بلوار توحید شهر،بالاتر ازمزار شهدای گمنام،ساختمان پردیس دانشگاه،معاونت آموزشی
05144011300-6        

 فرم تماس با ما

         
 

کد پستی: 9613873136 - صندوق پستی: 319

M.S@medsab.ac.ir