چاپ
ارسال به دوست

روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه؛
اطلاعیه شماره 1 نقل وانتقال دانشجویان نیمسال دوم 1400
ثبت درخواست از تاریخ 1400/8/3 لغایت 1400/9/4 در سامانه نقل و انتقال وزارت
دانشجویان محترم متقاضی نقل و انتقال برای نیمسال دوم 1400 می بایست درخواست های خود را از تاریخ 1400/8/3 لغایت 1400/9/4 در سامانه نقل و انتقال وزارت به آدرس های زیر به ثبت رسانند.لازم به ذکر است به درخواست های خارج از این سامانه و خارج از بازه زمانی اعلام شده به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سامانه درخواست ميهماني دانشجويان http://guest.behdasht.gov.ir
سامانه درخواست انتقالي دانشجويان http://transmission.behdasht.gov.ir
تذکر1:
لازم به توضیح است لازم است کلیه متقاضیان در مرحله اولیه ثبت نام در قسمت فرم درخواست مهمان و یا انتقال یک برگه سفید اسکن و بارگذاری نمایند و در مرحله بعد صرفاً دانشجویانی که با درخواست مهمانی و یا انتقال آنان در جلسه شورای دانشکده موافقت می گردد موظفند پس از اعلام نتایج اولیه برای دریافت فرم فیزیکی درخواست خود جهت بارگذاری بر روی سامانه نقل و انتقال به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و فرم را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.