دوشنبه ٠٥ آذر ١٤٠٣
اخبار > اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 1399


 چاپ    ارسال به دوست

 

 

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1399

اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 1399

نحوه ثبت نام اینترنتی و مدارک مورد نیاز

 

ضمن تبریک قبولی شما و ورود به عرصه جدیدی از علم و دانش ،توجه شمارا به رعایت نکات ذیل جلب می نماییم.

جهت اطلاع از برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام اینترنتی و چگونگی تحویل مدارک حضوری همین سایت را پیگیری نمایید و از هرگونه تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری فرمایید و تا اعلام زمانبندی ثبت نام نسبت به تهیه و تکمیل تمامی مدارک ثبت نامی اقدام فرمایید. عدم وجود یا نقص در ارائه هر یک از مدارک ذیل مانع از انجام ثبت نام خواهد بود به ویژه داوطلبان غیر بومی تمامی مدارک لازم را بر اساس فهرست ذیل به همراه داشته باشند تا جهت تکمیل مدارک ناقص خود با مشکل خاصی روبرو نگردند.

تأکید:در صورت وجود نقص در هریک از مدارک اعلام شده از دانشجو ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

 

ارائه مدارک ذیل هنگام ثبت نام الزامی است.

مدارك لازم جهت تحویل:

1.      پرینت فرم نهایی ثبت نام اینترنتی همراه با کد رهگیری

2.      اصل شناسنامه +4سري تصوير از تمام صفحات

3.      كارت ملي هوشمند+4سري تصوير پشت و رو

4.      12  قطعه عكس    3 پشت نويسي شده داخل پاکت مخصوص عکس

5.      دانشنامه یا گواهی موقت(دارای تاریخ اعتبار ) مقطع کاردانی + تصویر

(در صورت اتمام اعتبار گواهی موقت قبل از ثبت نام نسبت به تمدید اعتبار یا درخواست دانشنامه اقدام نمایید. با گواهی موقت های بدون اعتبار ثبت نام قطعی انجام نمی گردد.)

6.      تأییدیه ازدانشگاه محل تحصیل کاردانی مبنی بر اعلام فراغت از تحصیل تا تاریخ 99/7/30 برای دانشجویان ترم آخر

7.      اصل پایان طرح+تصویر

8.      گواهی تسویه حساب صندوق رفاه مقطع قبلی(جهت فارغ­التحصیلان دانشگاههای دولتی)

9.      داشتن گواهی مشخص‌کننده وضعیت سهمیه شاهد و ایثارگر و یا تصویر کارت ایثار برای پذیرفته‌شدگانی که از این سهمیه استفاده نموده‌اند.

10. گواهی تأیید رتبه های برتر جهت استفاده کنندگان از سهمیه استعدادهای درخشان

11.  كارت معافيت يا پايان خدمت+ تصویر آن یا مدرکی که نشان‌دهنده وضعیت نظام‌وظیفه باشد.(ويژه برادران)

تذکر: پذیرفته شدگان پسر دارای کارت پایان خدمت یا معافیت غیر هوشمند موظفند تا زمان ثبت نام نسبت به هوشمند کردن کارت نظام وظیفه خود اقدام و در زمان ثبت نام تصویرگواهی پستی آن را تحویل نمایند.

12. تصویر آخرین حکم کارگزینی با مهر و تأیید کارگزینی (جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

13. گواهی موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل یا مأموریت آموزشی از معاونت توسعه (جهت شاغلین رسمی و پیمانی)

تذکر1:  پذیرفته شدگان محترم شاغل در بخش های دولتی که بصورت پیمانی و رسمی مشغول به کار می باشند موظند تا قبل از شروع ثبت نام  با اعلام موافقت و معرفی دانشجو از طریق اداره و مجموعه زیربط خود به معاونت توسعه همان شهر، تصویر نامه موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل خود را با مهر و تأیید معاونت توسعه به این دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیک و سپس اصل آن را در زمان تحویل مدارک حضوری ارائه نمایند.

تذکر2: محتوای گواهی ارائه شده جهت موافقت با ثبت نام و ادامه تحصیل بایستی بدون بیان قید و شرط از سوی اداره مربوطه باشد.

14.  واریز مبلغ 1000000 ریال جهت هزینه های ثبت نام و صدور کارت دانشجویی از طریق درگاه اینترنتی متصل به حساب دانشگاه در فرآیند ثبت نام الکترونیک.

قابل توجه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم:

ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ترم بهمن نیز در نیمسال مهر صورت می پذیرد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن نخواهد داشت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان هر دو نیمسال در موعد مقرر اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود.

 

آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- طبقه دوم ساختمان اداری بلوک C–- معاونت آموزشی- واحد پذیرش و ثبت نام

صندوق پستی 319 و کد پستی 961793114-9617913112

شماره تماس : 44018446-44018445-051

 

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

اداره پذیرش و ثبت‌نام

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

تاریخ درج خبر: يکشنبه ٢٧ مهر ١٣٩٩    / شماره خبر:  ١٢٣٠٧  / تعداد بازدید:  2210

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





منو اصلی
دسترسی سریع

   
   
   
  سبزوار،بلوار توحید شهر،بالاتر ازمزار شهدای گمنام،ساختمان پردیس دانشگاه،معاونت آموزشی
05144011300-6        

 فرم تماس با ما

         
 

کد پستی: 9613873136 - صندوق پستی: 319

M.S@medsab.ac.ir